Pyetje të Shpeshta

Pyetjet të Shpeshta

Afati kohor i transportit

Shumica e artikujve në magazinë do të mbërrijnë për 24-48 orë pune pas marrjes së porosisë tuaj. Një afat kohor transporti specifik për destinacionin tuaj mund të shihet në arkë.

Dritaret e transportit janë vlerësime dhe datat e dorëzimit nuk mund të garantohen.

Çfarë duhet të bëj nëse nuk e kam marrë porosinë time?

Ne ju dërgojmë një email sapo porosia juaj të jetë në rrugë, në mënyrë që të mësoni se kur do të arrijë.

Për porositë e gjurmuara, mund të përdorni lidhjen e gjurmimit të dhënë në emailin tuaj.

E-maili ynë i Informacionit të Dorëzimit mund t'ju japë më shumë informacion dhe afate kohore.

Nëse keni nevojë të raportoni porosinë tuaj si të humbur, atëherë ju lutemi kontaktoni Shërbimin tonë të Klientit përmes e-mailit sherbimiklientit@yodeyma.com

Si mund të bëj një porosi?

Hyni në faqen tonë të internetit për të filluar shfletimin e katalogut tonë.

Pasi të keni gjetur produktin që dëshironi, do t'ju duhet të klikoni 'Shto në Shportë'. Mund të vazhdoni të bëni blerje ose të klikoni 'Shiko Shportën' nëse keni gjithçka që ju nevojitet; kjo do t'ju japë mundësinë për të paguar.

Nëse keni ndonjë adresë ose opsion pagese të ruajtur në llogarinë tuaj, ato do të shfaqen automatikisht në arkë, duke e bërë të shpejtë dhe të lehtë kryerjen e porosisë. Përndryshe, do t'ju duhet t'i vendosni të dhënat manualisht.

Kontrolloni se gjithçka është e saktë dhe kjo është e gjitha. Ne do t'ju dërgojmë një email sapo porosia të jetë në rrugë.

PRODUKTET TONA

Çfarë do të thotë që parfumet tuaja janë të frymëzuara nga markat e njohura?

Çfarë do të thotë që parfumet tuaja janë të frymëzuara nga markat e njohura?

Kur themi se parfumet tona janë të frymëzuara nga markat ikonike, do të thotë se kemi aroma të përpunuara me përpikmëri që kapin thelbin e disa prej aromave luksoze më të dashura në treg. Qëllimi ynë është të ofrojmë një alternativë të përballueshme pa kompromentuar cilësinë.

Cilat janë markat nga të cilat frymëzohen aromat tuaja?

Aromat tona ekskluzive të frymëzuara marrin frymëzim nga markat më të mira të stilistëve. Ne synojmë të ofrojmë përvojën luksoze të këtyre emrave të njohur me një çmim më të përballueshëm.

Pse janë kaq të përballueshme? A janë të së njëjtës cilësi si parfumet e markës?

Ne krenohemi që ofrojmë parfume premium të përballueshme që rivalizojnë cilësinë e markave të nivelit të lartë. Produktet tona janë krijuar me të njëjtën vëmendje ndaj detajeve dhe përbërës cilësorë si ato të markave luksoze, por ne i bëjmë ato të arritshme për të gjithë duke eliminuar çmimin e lartë. Gama jonë e aromave u përshtatet preferencave dhe stileve të ndryshme, duke siguruar që çdo klient të mund të gjejë aromën e tij të përsosur.

DËRGIMI

Ku dërgoni aktualisht?

Ne ofrojmë transport mbarëkombëtar në të gjithë Shqipërinë

 duke siguruar që produktet tona t'ju arrijnë pa marrë parasysh se ku ndodheni.

Sa kushton transporti?

Përjetoni aromat tona të frymëzuara nga cilësia premium me transport të përshtatshme dhe transparente!

Sa kohë duhet për të mbërritur një dërgesë?

Në mënyrë tipike, dërgesat arrijnë brenda  24-72 orëve.

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me porosinë time?

Nëse hasni ndonjë problem me porosinë tuaj, ju lutemi  kontaktoni sherbimiklientit@yodeyma.com për ndihmë.

Ku mund ta shoh ndjekjen e porosisë sime?

Brenda një maksimumi 3 ditësh nga vendosja e porosisë tuaj, do të merrni një email që përmban numrin e përcjelljes për të monitoruar ecurinë e dërgesës suaj..

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me gjurmimin?

Nëse hasni ndonjë vështirësi me ndjekjen e porosisë tuaj, ju lutemi kontaktoni  sherbimiklientit@yodeyma.com   për ndihmë të mëtejshme. 

KTHIMET

Cila është politika juaj e kthimit?

Politika jonë e kthimit lejon kthimet brenda 14 ditëve kalendarike nga data kur merrni porosinë tuaj. Për detaje të mëtejshme, ju lutemi referojuni faqes tonë të Politikës së Kthimit.

Si mund ta kthej një porosi?

Për të filluar një kthim ose shkëmbim, thjesht kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit në sherbimiklientit@yodeyma.com ose telefononi 044542081.

Çfarë duhet të bëj nëse porosia ime humbet, dëmtohet ose vidhet?

Nëse per fat te keq  porosia juaj humbet, dëmtohet ose vidhet, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit në në sherbimiklientit@yodeyma.com ose telefononi 044542081 për të kërkuar ndihmë.

RISHITES

Si të bëhem shpërndarës i produkteve Yodeyma?

Për t'u bërë një shpërndarës Yodeyma, ndiqni këto hapa të thjeshtë:

  • Shkoni në menunë e sipërme dhe klikoni në butonin "Profesionistët".
  • Plotësoni formularin me informacionin e biznesit tuaj.
  • Brenda orëve të ardhshme, një përfaqësues i Yodeymas do t'ju kontaktojë për të përfunduar regjistrimin tuaj.

Pasi të regjistroheni, mund të filloni të shijoni të gjitha përfitimet e të qenit një shpërndarës Yodeyma.

A duhet të paguaj për t'u bërë një?

Jo, nuk duhet të paguani për t'u bërë shpër

ndarës. Është plotësisht pa pagesë.

 

 

Afati kohor i transportit

Shumica e artikujve në magazinë do të mbërrijnë për 24-48 orë pune pas marrjes së porosisë tuaj. Një afat kohor transporti specifik për destinacionin tuaj mund të shihet në arkë.

Dritaret e transportit janë vlerësime dhe datat e dorëzimit nuk mund të garantohen.

Çfarë duhet të bëj nëse nuk e kam marrë porosinë time?

Ne ju dërgojmë një email sapo porosia juaj të jetë në rrugë, në mënyrë që të mësoni se kur do të arrijë.

Për porositë e gjurmuara, mund të përdorni lidhjen e gjurmimit të dhënë në emailin tuaj.

E-maili ynë i Informacionit të Dorëzimit mund t'ju japë më shumë informacion dhe afate kohore.

Nëse keni nevojë të raportoni porosinë tuaj si të humbur, atëherë ju lutemi kontaktoni Shërbimin tonë të Klientit përmes e-mailit sherbimiklientit@yodeyma.com

Si mund të bëj një porosi?

Hyni në faqen tonë të internetit për të filluar shfletimin e katalogut tonë.

Pasi të keni gjetur produktin që dëshironi, do t'ju duhet të klikoni 'Shto në Shportë'. Mund të vazhdoni të bëni blerje ose të klikoni 'Shiko Shportën' nëse keni gjithçka që ju nevojitet; kjo do t'ju japë mundësinë për të paguar.

Nëse keni ndonjë adresë ose opsion pagese të ruajtur në llogarinë tuaj, ato do të shfaqen automatikisht në arkë, duke e bërë të shpejtë dhe të lehtë kryerjen e porosisë. Përndryshe, do t'ju duhet t'i vendosni të dhënat manualisht.

Kontrolloni se gjithçka është e saktë dhe kjo është e gjitha. Ne do t'ju dërgojmë një email sapo porosia të jetë në rrugë.

PRODUKTET TONA

Çfarë do të thotë që parfumet tuaja janë të frymëzuara nga markat e njohura?

Çfarë do të thotë që parfumet tuaja janë të frymëzuara nga markat e njohura?

Kur themi se parfumet tona janë të frymëzuara nga markat ikonike, do të thotë se kemi aroma të përpunuara me përpikmëri që kapin thelbin e disa prej aromave luksoze më të dashura në treg. Qëllimi ynë është të ofrojmë një alternativë të përballueshme pa kompromentuar cilësinë.

Cilat janë markat nga të cilat frymëzohen aromat tuaja?

Aromat tona ekskluzive të frymëzuara marrin frymëzim nga markat më të mira të stilistëve. Ne synojmë të ofrojmë përvojën luksoze të këtyre emrave të njohur me një çmim më të përballueshëm.

Pse janë kaq të përballueshme? A janë të së njëjtës cilësi si parfumet e markës?

Ne krenohemi që ofrojmë parfume premium të përballueshme që rivalizojnë cilësinë e markave të nivelit të lartë. Produktet tona janë krijuar me të njëjtën vëmendje ndaj detajeve dhe përbërës cilësorë si ato të markave luksoze, por ne i bëjmë ato të arritshme për të gjithë duke eliminuar çmimin e lartë. Gama jonë e aromave u përshtatet preferencave dhe stileve të ndryshme, duke siguruar që çdo klient të mund të gjejë aromën e tij të përsosur.

DËRGIMI

Ku dërgoni aktualisht?

Ne ofrojmë transport mbarëkombëtar në të gjithë Shqipërinë

 duke siguruar që produktet tona t'ju arrijnë pa marrë parasysh se ku ndodheni.

Sa kushton transporti?

Përjetoni aromat tona të frymëzuara nga cilësia premium me transport të përshtatshme dhe transparente!

Sa kohë duhet për të mbërritur një dërgesë?

Në mënyrë tipike, dërgesat arrijnë brenda 

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me porosinë time?

Nëse hasni ndonjë problem me porosinë tuaj, ju lutemi  kontaktoni sherbimiklientit@yodeyma.com për ndihmë.

Ku mund ta shoh ndjekjen e porosisë sime?

Brenda një maksimumi 3 ditësh nga vendosja e porosisë tuaj, do të merrni një email që përmban numrin e përcjelljes për të monitoruar ecurinë e dërgesës suaj..

Çfarë duhet të bëj nëse kam probleme me gjurmimin?

Nëse hasni ndonjë vështirësi me ndjekjen e porosisë tuaj, ju lutemi kontaktoni  sherbimiklientit@yodeyma.com   për ndihmë të mëtejshme. 

KTHIMET

Cila është politika juaj e kthimit?

Politika jonë e kthimit lejon kthimet brenda 30 ditëve kalendarike nga data kur merrni porosinë tuaj. Për detaje të mëtejshme, ju lutemi referojuni faqes tonë të Politikës së Kthimit.

Si mund ta kthej një porosi?

Për të filluar një kthim ose shkëmbim, thjesht kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit në sherbimiklientit@yodeyma.com ose telefononi 044542081.

Çfarë duhet të bëj nëse porosia ime humbet, dëmtohet ose vidhet?

Nëse per fat te keq  porosia juaj humbet, dëmtohet ose vidhet, ju lutemi kontaktoni ekipin tonë të shërbimit të klientit në në sherbimiklientit@yodeyma.com ose telefononi 044542081 për të kërkuar ndihmë.

RISHITES

Si të bëhem shpërndarës i produkteve Yodeyma?

Për t'u bërë një shpërndarës Yodeyma, ndiqni këto hapa të thjeshtë:

  • Shkoni në menunë e sipërme dhe klikoni në butonin "Profesionistët".
  • Plotësoni formularin me informacionin e biznesit tuaj.
  • Brenda orëve të ardhshme, një përfaqësues i Yodeymas do t'ju kontaktojë për të përfunduar regjistrimin tuaj.

Pasi të regjistroheni, mund të filloni të shijoni të gjitha përfitimet e të qenit një shpërndarës Yodeyma.

A duhet të paguaj për t'u bërë një?

Jo, nuk duhet të paguani për t'u bërë shpër

ndarës. Është plotësisht pa pagesë.