Politika e Privatësisë

MBROJTJA E TË DHËNAVE PERSONALE

1. Kush është Kontrolluesi i të dhënave tuaja personale?

Emri: CIBELES SHPK

Kodi i Identifikimit Tatimor (CIF): B-45441953

Adresa postare: Tirane, Rruga Mihal Duri, Ndërtesa Keam International, Hyrja 1, Kati 7, Apartmenti 30

Telefon: (për tu përcaktuar) Adresa e postës elektronike: sherbimiklientit@yodeyma.com

2. Pse i përpunojmë të dhënat tuaja personale?

Në CIBELES SHPK, Ne përpunojmë informacionin personal (të dhënat personale) të ofruar nga klientët, konsumatorët e produkteve tona: (i) për të menaxhuar marrëdhëniet tregtare me klientët, për të lëshuar fatura, për të dërguar produktet dhe për të ofruar shërbimin e kontraktuar; dhe (ii) të dërgojë mesazhe marketingu, nëse klienti jep pëlqimin e tij/saj për këtë qëllim.

Me përpunim nënkuptohet çdo operacion i kryer mbi të dhënat personale, me mjete të automatizuara ose jo, të tilla që konsistojnë në: mbledhjen, regjistrimin, organizimin, strukturimin, ruajtjen, përshtatjen ose ndryshimin, rikthimin, konsultimin, përdorimin, zbulimin me anë të transmetimit, shpërndarjes ose ndryshe bërja e të dhënave të disponueshme dhe përafrimi ose kombinimi, kufizimi, fshirja ose shkatërrimi i tyre;

Vendimmarrja dhe profilizimi i automatizuar i bazuar në informacionin e dhënë nga Përdoruesit nuk do të kryhet.

 

3. Çfarë autorizimi kërkohet për të përpunuar të dhënat tuaja personale?

Autorizimi i referohet bazës ligjore për përpunimin e të dhënave personale që kryhet nga CIBELES SHPK sipas qëllimit të synuar, siç shpjegohet më poshtë:

a) Autorizimi për përpunimin e të dhënave tuaja personale për të menaxhuar marrëdhëniet tregtare me klientët bazohet ligjërisht në Nenin 6.1.b) të Rregullores së Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave (EU GDPR Regulation 2016/679), pasi përpunimi i të dhënave kërkohet për të ekzekutuar blerjen e produktit, marrëveshje në të cilën subjekti i të dhënave është palë ose për të zbatuar masat parakontraktore të kërkuara nga kjo palë.

Dekreti Legjislativ Mbretëror Spanjoll 1 i datës 16 nëntor 2007, i cili miratoi Tekstin e Riformatuar të Mbrojtjes së Përgjithshme të Konsumatorit dhe Përdoruesit të Aktit Spanjoll. Libri i Dytë. Kontratat dhe garancitë (nenet 59 – 91); Titulli III. Kontratat në distancë (nenet 92 – 127).

Përveç kësaj, Akti spanjoll 34/2002 mbi shërbimet e shoqërisë së informacionit dhe tregtinë elektronike (nenet 23 – 29).

Zbulimi i të dhënave tuaja personale kërkohet ligjërisht për të lidhur një marrëveshje blerjeje me CIBELES SHPK. Prandaj, subjektet e të dhënave janë të detyruara të japin të dhënat e tyre personale, pasi në të kundërt ata nuk do të ishin në gjendje të blinin produktet e shfaqura në faqen e internetit të CIBELES SHPK.

Opsioni “Sign Up” (Futu për herë të parë) do të shfaqet kur bëni një porosi përmes faqes së internetit të CIBELES SHPK ku do të gjeni një formular për të futur të dhënat personale që ju janë kërkuar. Nëse nuk do të vendosni të dhënat e nevojshme personale, nuk do të jeni në gjendje të krijoni një llogari në faqen e internetit të CIBELES SHPK dhe as të hyni në të ose të veproni nëpërmjet saj.

b) Autorizimi për përpunimin e të dhënave tuaja personale për të marrë mesazhe komerciale bazohet ligjërisht në Rregulloren e Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave të BE-së (EU 2016/679) dhe Neni 6.1.a) lidhur me subjektet e të

dhënave që japin pëlqimin e tyre për përpunimin e të dhënave të tyre personale dhe konkretisht marrjen e mesazheve reklamuese.

Pëlqimi i dhënë për të përpunuar të dhënat tuaja mund të revokohet në çdo kohë. Në asnjë rrethanë tërheqja e pëlqimit tuaj nuk do të ndikojë në zbatimin e marrëveshjes së lidhur me CIBELES SHPK.

 

4. Sa kohë do t'i ruajmë të dhënat tuaja personale?

Të dhënat personale të ofruara nga Përdoruesit do të ruhen nga CIBELES SHPK për aq kohë sa zgjat marrëdhënia tregtare midis palëve dhe fshirja e tyre nuk është kërkuar nga subjekti i të dhënave ose nuk ka një detyrim ligjor për ta bërë këtë.

CIBELES SHPK do të marrë masat e duhura të sigurisë për të mbrojtur integritetin e informacionit dhe konfidencialitetin e të dhënave personale dhe për të parandaluar cënimin e tyre gjatë kohës që ato mbahen, e cila mund të kufizohet në kërkesat e përcaktuara me ligj.

Të dhënat bankare të klientit të kërkuara gjatë procesit të blerjes nuk do të ruhen apo mbahen nga CIBELES SHPK. Klienti do të transferohet në një platformë të jashtme pagese bankare për të bërë një blerje dhe për të paguar për të. Vetëm ofruesit e pagesave do të ruajnë të dhëna të tilla për të ofruar shërbimet e tyre.

 

5. Kujt do t'i zbulohen të dhënat tuaja?

Të dhënat personale të mbledhura përmes formularit “SIGN-UP” ose “KONTAKT” nuk do t'i zbulohen asnjë Shoqërie tjetër dhe të dhënat tuaja nuk do të postohen në faqen e internetit të CIBELES SHPK; ato do të përpunohen vetëm për qëllimet e përshkruara në këto terma dhe kushte të privatësisë.

Të dhënat personale të marra nuk do t'u caktohen kompanive të treta nëse nuk ekziston një detyrim ligjor për ta bërë këtë. Të dhënat e mbledhura janë vetëm për përdorim nga CIBELES SHPK.

 

6. Cilat janë të drejtat tuaja nëse na jepni të dhënat tuaja?

Përdoruesit që kanë dhënë të dhënat e tyre personale në CIBELES SHPK u janë dhënë të drejtat e mëposhtme:

· E drejta për të kërkuar qasje në të dhënat personale të subjektit të të dhënave.

· E drejta për të kërkuar korrigjimin ose fshirjen e të dhënave.

· E drejta për të kërkuar kufizimin e përpunimit.

· E drejta për të kundërshtuar përpunimin.

Ju mund të kërkoni akses në të dhënat në çdo kohë dhe të merrni konfirmimin e përpunimit të kryer nga CIBELES SHPK.

Subjektet e të dhënave kanë të drejtë të aksesojnë të dhënat e tyre personale dhe të kërkojnë korrigjimin e të dhënave që janë të pasakta ose, kur është e përshtatshme, të kërkojnë fshirjen e të dhënave kur, ndër të tjera, të dhënat personale nuk kërkohen më për qëllimet për të cilat ato janë kërkuar. të mbledhura.

Në raste të caktuara, dhe për arsye që lidhen me situatën e tyre specifike, subjektet e të dhënave mund të kërkojnë kufizim të përpunimit të të dhënave personale, dhe në këto raste të dhënat e tyre do të mbahen vetëm për të paraqitur ose mbrojtur pretendimet.

Subjektet e të dhënave mund të kundërshtojnë të dhënat që përpunohen në çdo kohë. CIBELES SHPK do të informojë subjektin e të dhënave për pasojat e kësaj dhe do të ndalojë përpunimin e të dhënave, me përjashtim të rasteve kur është e nevojshme për shkak të një kërkese ligjore për paraqitjen ose mbrojtjen e pretendimeve të mundshme.

Nëse nuk vendosni të dhënat personale që janë shënuar si të detyrueshme në formularin e porosisë ose kontaktit, kjo mund të rezultojë që CIBELES SHPK të mos jetë në gjendje të ofrojë shërbimin që dëshironi të merrni.

Subjektet e të dhënave që kanë dhënë pëlqimin e tyre për një qëllim të caktuar do të kenë gjithashtu të drejtën ta revokojnë këtë pëlqim në çdo kohë. Kjo nuk do të ndikojë në ligjshmërinë e përpunimit bazuar në pëlqimin e dhënë përpara një revokimi të tillë.

 

7. Si mund të ushtrojnë të drejtat e tyre subjektet e të dhënave?

Subjektet e të dhënave mund të ushtrojnë të drejtat e tyre për të hyrë, korrigjuar, fshirë, kufizuar ose kundërshtojnë përpunimin duke dërguar një letër te CIBELES SHPK PARFUMS SL, me adresë në Rrugën:, Tirane, Rruga Mihal Duri, Ndërtesa Keam International, Hyrja 1, Kati 7, Apartmenti 30 ose duke përdorur adresën e mëposhtme të postës elektronike: sherbimiklientit@yodeyma.com   

Për më tepër, ju gjithashtu mund të paraqisni një kërkesë pranë Agjencisë Spanjolle të Mbrojtjes së të Dhënave nëse mendoni se nuk keni qenë në gjendje të ushtroni të drejtat tuaja. Të gjitha informacionet e nevojshme mund t'i gjeni në www.agpd.es.

8. Çfarë masash sigurie marrim për të mbrojtur të dhënat tuaja?

CIBELES SHPK ka miratuar masat e duhura teknike dhe organizative të sigurisë për të garantuar integritetin e informacionit dhe konfidencialitetin e të dhënave, në përputhje me detyrimet e parashikuara në nenin 5.f), nenin 24 dhe nenet përkatëse të Rregullores së Përgjithshme për Mbrojtjen e të Dhënave (në BE) Nr. 2016/679, siç përshkruhet në dokumentin e sigurisë, në zbatim të politikës së kompanisë për mbrojtjen e të dhënave.

Masat e sigurisë që janë miratuar përfshijnë specifikimin dhe identifikimin e personave të cilëve u lejohet aksesi në të dhënat dhe sistemet e TI-së, regjistrimi i këtij informacioni në dokumentin e sigurisë, informimi i personave me akses në të dhënat për angazhimin e moszbulimit, zbatimi i aksesit. masat e kontrollit, mbajtja e regjistrave të incidenteve dhe aplikimi i një sistemi për marrjen e kopjeve rezervë dhe rikuperimin e informacionit.