Njoftim Ligjor
NJOFTIM LIGJOR DHE SKEDARËT
1. Informacione të Shoqërisë
YODEYMA PARFUMS SL ( këtu e më tutje “ YODEYMA”) është shoqëria përgjegjëse për këtë faqe interneti. YODEYMA është krijuar në 29 tetor 1998 dhe regjistruar në Regjistrin Tregtar të Madridit , Seksioni 8, Faqe 635144, me nr Certifikatë Identifikimi Fiskal (CIF): B45441953 dhe zyrë të regjistruar në Madrid,Rruga Félix Boix Numër 7, 1º (28036), Spanjë.
Shoqëria përgjegjëse për shitjen e produkte online në territorin e Shqipërisë është Cibeles shpk Albania Ltd, këtu e më tutje “ CIBELES SHPK”. CIBELES SHPK ALBANIA LTD është krijuar (në 01.03.2023) dhe është regjistruar në QKB (datë 30.03.2023).
2. Kontaktet tona
Adresa e postës elektronike në Shqipëri: sherbimiklientit@yodeyma.com
Thirrje në telefon pa pagesë: 045301355
Nga e Hëna deri të Premten në orarin: 09:00 deri në 17:30.
3. Faqja e internetit
Faqja e internetit e CIBELES SHPK ( këtu e më tutje “Faqja e internetit” ) është një platformë e tregtisë elektronike e arritshme nëpërmjet internetit në adresën URL: www.yodeyma.al e cila lejon akses te cdo person pa pasur nevojë për regjistrim paraprak ose ndonjë kusht tjetër .
Faqja e internetit e CIBELES SHPK lejon ju te lundroni lirisht përmes e saj në hapësira të ndryshme në mënyrë që të njiheni me ofertat e produkteve, karakteristikat kryesore, cmimin dhe kushtet e shitjes, pa pasur asnjë lloj kostoje apo angazhimi.
4. Pronësia Intelektuale
Faqja e internetit e CIBELES SHPK dhe të gjithë elementët grafikë të përfshirë në të, si dhe fjalët e regjistruara, markat tregtare grafike ose tredimensionale, dizenjot dhe modelet e regjistruara, logot, imazhet grafike fikse ose lëvizëse janë vetëm në pronësi të Shoqerisë. Përdorimi i faqes së internetit nga klienti nuk nënkupton dhënien e ndonjë autorizimi apo licence për përdorimin e elementeve të mbrojtura nga të drejtat e pronësisë industriale dhe intelektuale të CIBELES SHPK. Klientit i ndalohet rreptësisht të bëjë kopje, shpërndarje, publikim, përpunim, manipulim, ndryshim, modifikim ose përdorim tjetër të përmbajtjes së mbrojtur.
Blerja e produkteve CIBELES SHPK nga klienti për shitjen dhe shpërndarjen e tyre të mëvonshme nuk e autorizon dhe nuk i jep klientit asnjë leje ose licencë për të përdorur markat tregtare dhe shenjat dalluese të regjistruara të kompanisë, as dizajnet dhe përmbajtjet e tjera të mbrojtura nga të drejtat e pronësisë industriale dhe intelektuale, duke përfshirë edhe emrin e domain-it.
Klienti duhet të përmbahet nga përdorimi i elementeve të mbrojtura nga të drejtat e pronësisë industriale dhe intelektuale dhe nga kopjimi, manipulimi dhe ndryshimi i tyre në çfarëdo mënyre që mund të nënkuptojë se ka një marrëdhënie ose lidhje midis klientit dhe CIBELES SHPK.
Ndalohet rreptësisht përdorimi i markave tregtare të regjistruara të CIBELES SHPK, si elementet e fjalës ashtu edhe paraqitjet grafike ose logoja; klienti nuk mund të përdorë në mënyrë të drejtpërdrejtë ose të tërthortë shenjat dalluese të CIBELES SHPK në asnjë mënyrë. Klienti nuk mund të përdorë markat e regjistruara tregtare dhe as ndonjë shenjë tjetër që i ngjan atyre për të aplikuar për regjistrimin e emrave të domain-it, dhe as shenjat dalluese të CIBELES SHPK nuk mund të përdoren si element identifikues nga klienti në faqen e tij të internetit, shenjën e dyqanit, në broshura ose reklama promocionale ose në dokumente të kompanisë (fatura, fletë-dorëzimi, fatura, etj.).
Nëse klienti nuk ka marrë autorizimin paraprak me shkrim të CIBELES SHPK, ai/ajo nuk mund të përdorë asnjë nga elementët e mbrojtur nga të drejtat e pronësisë industriale dhe intelektuale të CIBELES SHPK, si: markat tregtare, dizenjot, modelet ose logot, imazhet, emrat e domenit, tekstet, video ose ndonjë element të kompanisë. Klienti nuk mund të kopjojë dhe as të përdorë elementët e mbrojtur nga të drejtat e pronësisë industriale dhe intelektuale në një mënyrë që nënkupton shfrytëzimin e prestigjit dhe reputacionit të CIBELES SHPK.
Shkelja e këtij detyrimi do të nënkuptojë shkeljen e të drejtave të pronësisë industriale dhe intelektuale të CIBELES SHPK, rezultat i së cilës është ndërprerja e marrëdhënies tregtare dhe veprimet juridike të ngritura për shkak të cenimit të të drejtave ekskluzive dhe konkurrencës së pandershme. Klienti do të jetë përgjegjës për çdo dëm të shkaktuar ndaj CIBELES SHPK, duke përfshirë pagesën e kompensimit të mjaftueshëm dhe atë që rezulton nga pasurimi i pabazë
5. Informacioni parakontraktor
5.1 Kërkesat për të blerë në faqen e internetit
Mosha. Personi që dëshiron të blejë në faqen e internetit të CIBELES SHPK duhet të jetë jo më pak se 18 vjeç. Të miturit duhet të kenë autorizim paraprak nga prindërit, kujdestarët ose përfaqësuesit ligjorë, të cilët do të mbajnë përgjegjësi për të gjitha veprimet e kryera nga të miturit nën kujdesin e tyre.
E rëndësishme: realizimi i një porosie kërkon regjistrimin në faqen e internetit dhe detyrimin e kryerjes së pagesës.
Regjistrohu. Klienti duhet të shënojë të dhënat e tij të identifikimit dhe adresën ose kutinë postare të vendit ku CIBELES SHPK duhet të dorëzojë Produktet e blera prej tij.
Pagesa. Konsumatori do të marrë informacionin e porosisë së tij dhe detajet e shumës që duhet paguar përpara pranimit. Konsumatori duhet të pajtohet me çmimin, produktin dhe kushtet e dorëzimit për të vërtetuar blerjen. Përpara se të kryejë pagesën, klienti mund të zgjedhë formën e pagesës nga ato që janë të disponueshme në faqen e internetit.
5.2 Procesi i blerjes në faqen e internetit. Për të blerë produkte në faqen e internetit të CIBELES SHPK, duhet të ndiqen hapat e mëposhtëm:
1. Konsultohuni me ofertën e Produkteve që CIBELES SHPK tregton në faqen e internetit, duke treguar çmimin, prezantimin, sasinë ose përmbajtjen dhe karakteristikat kryesore të secilit produkt, kushtet e dorëzimit dhe koston e transportit. Disa produkte u nënshtrohen kushteve të caktuara, si blerja e njësive të caktuara ose sasia minimale për çdo blerje.
2. Zgjedhja e produkteve. Konsumatori duhet të zgjedhë Produktet duke klikuar në butonin "blej", në këtë mënyrë produkti i zgjedhur do të shtohet në shportën e blerjeve dhe aplikacioni do të tregojë informacionin e çmimit duke përfshirë taksat dhe koston e transportit. Konsumatori mund të zgjedhë të përfundojë me blerjen duke zgjedhur opsionin "shko në arkë" ose të vazhdojë të shfletojë për të shtuar produkte të tjera në karrocën e blerjeve.
3. Pranimi i Ofertës. Konsumatori duhet të klikojë në butonin "konfirmo blerjen" për të vazhduar procesin dhe për të bërë porosinë. Konfirmimi nënkupton pranimin e ofertës siç tregohet në faqen e internetit, me detajet e produkteve të zgjedhura, shumën totale për të paguar që përfshin çmimin e produktit dhe koston e transportit, siç tregohet në faqen e internetit.
4. Regjistrimi i faqes në internet të CIBELES SHPK. Për të përfunduar blerjen, është e nevojshme që Klienti të regjistrohet, duke dhënë të dhënat e tij në aplikacionin që do të gjejë në faqen e internetit, nëpërmjet të cilit do të marrë një çelës aksesi që do ta identifikojë atë si klient dhe që do të jetë në gjendje ta përdori në blerjet e tij të radhës, pa pasur kështu nevojë për një regjistrim të ri.
5. Pagesa. Klienti do të jetë në gjendje të zgjedhë midis opsioneve që janë paraqitur në faqen e internetit dhe të paguajë shumën totale të blerjes, çmimin e produktit dhe koston e dërgesës aty ku është e aplikueshme.
6. Konfirmimi i Kontrates. Pasi të jetë kryer pagesa, klienti do të marrë një e-mail (postë elektronike) me detajet e porosisë, çmimin e paguar për blerjen dhe një kopje të kontratës së shitjes, e cila do të përfshijë formularin e tërheqjes.
7. Dorëzimi i produktit. CIBELES SHPK do të vazhdojë me dorëzimin e produktit brenda periudhës së treguar në Faqen e internetit.
6. Produktet e ofruara
CIBELES SHPK ofron për shitje produkte parfumesh të prodhuara nga Shoqëria, të identifikuara siç duhet me markat tregtare të regjistruara në pronësi të CIBELES SHPK.
Produktet e ofruara nga CIBELES SHPK janë të shfaqura në faqen e internetit, ku mund të gjeni informacion të detajuar për këto produkte, veçoritë e tyre kryesore, prezantimin e tyre, përmbajtjen dhe çmimin, si dhe numrin minimal të njësive që duhet të blihen për produkte të caktuara. Klienti duhet të lexojë këtë informacion përpara se të bëjë një porosi.
Produktet e ofruara nga CIBELES SHPK mund të pësojnë ndryshime në stoqe në periudha të caktuara. Nëse CIBELES SHPK do ti mbarojë stoku gjendje i çdo produkti të ofruar dhe kjo situatë prek një klient, CIBELES SHPK do të kontaktojë menjëherë këtë klient për ta informuar atë për situatën. Klienti mund të zgjedhë të anulojë porosinë, të zgjedhë një produkt tjetër ose të presë që produkti të rimbushet, në këtë rast klienti do të informohet për kohën e përafërt të pritjes. Nëse porosia anulohet, CIBELES SHPK do të rimbursojë menjëherë shumën e plotë të paguar nga klienti për blerjen e kryer.
7. Çmimi
Çmimi i produkteve të ofruara nga CIBELES SHPK në SHQIPËRI përfshin tatimin mbi vlerën e shtuar (TVSH) dhe tregohet në Lek Shqiptar (ALL). Ofertat speciale janë të vlefshme në datat e specifikuara në faqen e internetit dhe do të varen nga stoqet e disponueshme.
CIBELES SHPK do të informojë klientin për shumën totale të pagueshme për porosinë përpara se të konfirmohet blerja, duke ofruar një ndarje të çmimit të produkteve të blera, shumën për taksat dhe koston e transportit në mënyrë që klienti të dijë të gjitha detajet e blerjes. përpara se të konfirmoni porosinë.
8. Kostoja e transportit të produkteve
Përpara se të konfirmojë blerjen, CIBELES SHPK do të informojë klientin për koston e transportit për produktet e blera dhe shumën minimale të blerjes që kërkohet për të marrë transport falas.
Informacioni i kostos së transportit jepet automatikisht në faqen e internetit. Aplikacioni do të specifikojë çmimin e produktit dhe koston e transportit kur zgjidhni një nga produktet e ofruara nga CIBELES SHPK.
9. Pranimi i ofertës
Konfirmimi i porosisë nga klienti nënkupton pranimin e ofertës dhe detyrimin për t'u regjistruar dhe paguar në faqen e internetit të CIBELES SHPK. Kur ky proces të ketë përfunduar, CIBELES SHPK do t'i dërgojë klientit një email që konfirmon porosinë, i cili do të japë detajet e produkteve të blera, çmimin e zbërthyer dhe një kopje të marrëveshjes së blerjes. Klienti do të marrë faturën për blerjen e produkteve kur malli të dorëzohet.
1. Pagesa
Klienti mund të kryejë pagesën duke zgjedhur ndër metodat e ndryshme të disponueshme në faqen e internetit të CIBELES SHPK: Paypal dhe me Kartë krediti ose debiti.
Kryerja e Pagesës nga Klienti është një parakusht përpara dorëzimit të produktit. CIBELES SHPK nuk do të dorëzojë asnjë produkt që nuk është paguar plotësisht dhe në monedhën Lek, për shumën e pranuar nga Klienti në formularin e porosisë.
Klienti garanton për CIBELES SHPK se ka marrë autorizimin e kërkuar për të përdorur mënyrën e zgjedhur të pagesës. Shkelja e plotë ose e pjesshme e detyrimit të pagesës nga klienti do të rezultojë në anulimin e marrëveshjes.
2. Dorëzimi i produktit
CIBELES SHPK do t'i dorëzojë produktet në adresën e specifikuar nga klienti brenda afatit të deklaruar në Faqen e Internetit, i cili mund të variojë nga 48 deri në 72 orë, të numëruara nga dita kalendarike pas datës së miratimit dhe pagesës së porosisë. Në momentin e dorëzimit, klienti duhet të marrë produktet dhe të kontrollojë nëse ato janë në përputhje me porosinë.
3. Tërheqja
Tërheqja. Konsumatori ka të drejtë të tërhiqet nga blerja e tij brenda 14 ditëve kalendarike pa dhënë ndonjë arsye. Periudha e tërheqjes do të skadojë 14 ditë kalendarike nga dita që klienti ka marrë produktet.
Për të ushtruar të drejtën e tërheqjes, klienti mund të përdorë formularin e tërheqjes që CIBELES SHPK ka dërguar me email në momentin e konfirmimit të porosisë dhe ta kthejë atë në adresën e mëposhtme të emailit: sherbimiklientit@yodeyma.com ose mund ta printoni dhe dërgoni me postim në adresën postare të CIBELES SHPK.
Konfirmimi. CIBELES SHPK do t'i dërgojë klientit një email, që konfirmon marrjen e dokumentit të tërheqjes dhe se ai është prodhuar brenda 14 ditëve.
Kthimi i produktit. Klienti do të vazhdojë pa vonesë dhe menjëherë në kthimin e Produkteve, sapo të marrë konfirmimin nga CIBELES SHPK dhe, në çdo rast, brenda 14 ditëve kalendarike nga data e komunikimit me CIBELES SHPK për tërheqjen. Afati do të konsiderohet i përmbushur nëse Klienti e kthen porosinë përpara përfundimit të asaj periudhe.
Klienti do t'i dërgojë CIBELES SHPK me shpenzimet e tij, me postë ose me çdo mjet tjetër sipas zgjedhjes së tij, produktet që i nënshtrohen tërheqjes.
Për të kthyer ndonjë artikull, ju lutemi kontaktoni qendrën tonë të thirrjeve (për tu përcaktuar) ose email sherbimiklientit@yodeyma.com
Konsumatori duhet t'i kthejë produktet pa i zhbllokuar dhe pa bërë asnjë përdorim apo provë, në gjendje perfekte për komercializimin e tij, në paketimin e tij origjinal dhe me të gjitha dokumentet e informacionit. Përndryshe, konsumatori do të jetë përgjegjës për zhvlerësimin e produktit.
Kostoja e kthimit.
Kostot e kthimit të produkteve do të përballohen nga klienti. CIBELES SHPK informon Klientin se kostoja e postës së një pakete, në origjinë dhe destinacion brenda së njëjtës krahinë, sipas tarifave të publikuara në CIBELES SHPK nuk do të pranojë asnjë paketë në grumbullimin e mallrave.
Rimbursimi i shumës së paguar. CIBELES SHPK do t'i kthejë Konsumatorit shumën e plotë të paguar për blerjen e Produkteve pa ndonjë vonesë të panevojshme dhe në çdo rast brenda 14 ditëve kalendarike nga data në të cilën ai merr Produktet e kthyera.
CIBELES SHPK do të rimbursojë duke përdorur të njëjtat mjete pagese të përdorura nga Klienti për transaksionin fillestar, përveç nëse një nga mjetet e pengon atë. Në rastin e porosive me para në dorëzim, shuma do të kthehet në llogarinë bankare të treguar dhe mbajtur nga Klienti. Klienti nuk do të bëjë asnjë shpenzim si pasojë e rimbursimit. Rimbursimi do të bëhet brenda 14 ditëve kalendarike nga marrja e paketës së kthyer.
4. Garancia e produktit
CIBELES SHPK mban përgjegjësi për çdo defekt që lind për Produktin brenda një afati dy vjeçar.
Nëse klienti shpreh pakënaqësinë e tij/saj me produktet e blera, ose sepse ato nuk i përshtaten përshkrimit ose kushteve dhe cilësisë së specifikuar në ofertën e CIBELES SHPK, duke përfshirë ato që janë të papërshtatshme për përdorim ose sepse përmbajnë ndonjë defekt ose anomali në cilësi, prezantimi. ose për çdo rrethanë tjetër që ndryshon nga informacioni i produktit i dhënë në ofertë në faqen e internetit, klienti mund të kërkojë nga CIBELES SHPK zëvendësimin e produktit, uljen e çmimit ose përfundimin e marrëveshjes.
Zëvendësimi i produktit. Nëse klienti zgjedh zëvendësimin e produktit, CIBELES SHPK do të tërheqë produktin me të cilin klienti nuk ishte i kënaqur dhe do ta zëvendësojë me atë të specifikuar nga klienti me transport falas.
Klienti mund të bëjë një kërkesë ose ankesë drejtpërdrejt në CIBELES SHPK duke dërguar një email në adresën e mëposhtme të emailit: sherbimiklientit@yodeyma.com duke shpjeguar arsyet e ankesës dhe kërkesën që ai/ajo dëshiron të realizojë.
5. Formulari i Kërkesave
CIBELES SHPK informon Konsumatorin se ka Formular Ankesash pranë zyrave të saj, të cilat ndodhen në Madrid, në Rrugën Félix Boix 7, 1º (28036), në të cilat klienti mund të ketë akses pa pagesë, gjatë orarit të punës: nga e hëna në të premte, gjatë orarit 09:30 deri në 19:30.
Pa paragjykuar faktin që Klienti mund të adresojë kërkesën e tij, duke përdorur çdo format tjetër dhe duke iu drejtuar organeve, shoqatave ose autoriteteve kompetente për mbrojtjen e konsumatorit që ndodhen në vendbanimin e tij.
6. Ligji i aplikueshëm
Ligji spanjoll është i zbatueshëm dhe veçanërisht Dekreti Mbretëror i datës 22 gusht 1885, i cili publikoi Kodin Tregtar Spanjoll; Akti i Termave dhe Kushteve të Përgjithshme kontraktuale 7 i datës 13 prill 1998; Akti 34 i 11 korrikut 2002 mbi Shërbimet e Shoqërisë së Informacionit dhe Tregtisë Elektronike; Akti 3 Spanjoll i Konkurrencës së Padrejtë i datës 10 janar 1991 dhe Rregulloret spanjolle dhe të Bashkimit Evropian mbi pronësinë industriale dhe intelektuale të zbatueshme për këtë marrëveshje.
7. Vendi i lidhjes së Kontratës
Në bazë të dispozitave të nenit 29 të ligjit 34/2002, marrëveshjet e lidhura me mjete elektronike, në të cilat një konsumator është palë, supozohet se janë lidhur në vendin ku ndodhet vendbanimi normal i konsumatorit. Marrëveshjet e lidhura në mënyrë elektronike nga Sipërmarrësit ose Profesionistët do të supozohet se janë lidhur në vendin ku ndodhet selia e ofruesit të shërbimit.
8. Zgjidhja e mosmarrëveshjeve
CIBELES SHPK shpreh synimin e saj për të zgjidhur çdo mosmarrëveshje ose mosmarrëveshje që mund të lindë me klientin duke arritur një marrëveshje miqësore ose jashtë gjykatës, nëpërmjet një sistemi arbitrazhi konsumator.